Tuesday, September 13, 2011

Biadap.. kurang ajar

  Huh................ memang panjang keluhan.. Malang betol nasib aku ari nie.. entah mana silap hari bulan 1st time aku buat easypayment untuk SONY notebook.. (easypayment baru tempat aku arr) aku seperti biasa la dail no company tu pastu ada lah manusia kurang ajar yang bercakap dengan aku.. Aku rasa nak tampar laju2 je muka dia disebabkan ketiadaan kesopanan ketika bercakap dalam telefon.. Aku tau la mmg aku tak kenal siapa pemilik sikap kurang ajar tu boleh la dia berlagak je cakap kurang ajar dalam telefon.. Hish.. geram aku!!! tapi aku sabar je sbb aku nie nak selesaikan tugas aku. Kalau tak silap bukan aku sorang je terkena, kawan2 aku yang lain pun terkena jugak dengan pemilik biadap tu.



  Memang aku paling pantang la kalau orng tak de adab macam tu. Kerana dek terkena ngan orng kurang ajar cam tu tak pasal2 hilang semua mood aku ari nie.. Memang rude lah..

p/s : kepada empunya pemilik sikap biadap tu - Nak aku ajar tentang kesopanan dalam komunikasi ke??? sbb kau tu mmg biadap!!!!!