Wednesday, September 28, 2011

Pegi laaaaarhhhh...

Di saat hati ku berbunga riang membaca novel on9 dalam internet ni, ada le manusia banggang giler.. ( muka dah la tak pandai senyum.. ingat hensem sangat la tu..) berdiri di hadapan ku.. Aku ni seperti biasa le jalankan tugas aku sebagai juruwang.. scan barang, bungkus barang dan bagi resit.. Tapi manusia banggang nie tak bertamadun, terus bagi not pastu minta plastik dan nak go terus. Aku peduli apa kalau dia tak nak resit p kalau malangnye barang yang dia beli tu ada masalah, kan dia kena berurusan dengan aku jugak.. Bodoh!!!.
Aku ni bukan apa, bukannya geram tak bertempat.. kalau lah banggang tu cakap elok2 kat aku boleh plak aku consider yang dia kejar masa.. tapi yang aku tak boleh terima boleh plak dia minta plastik dengan kasar.. Aku tau la keje aku nak bungkus kan barang tu.. yang banggang tu sibuk2 ambik alih keje aku pasal.. dah buang tabiat agak nya... Memang melampau lah.


p/s: Ingat Aku dalam Doamu!!!!!! wahai manusia banggang...