Thursday, October 20, 2011

Geram... geram.. geram!!!!!!

       Hish.. asal geram ke ,marah ke ,aku tulis kat dalam blog nie.. Aku peduli apa, dah ini blog aku.. Blog ni dah kira tempat aku melepaskan geram je.. diary kedua kot.. Aku geram ni sebab aku nie tak dapat terima le perangai menyampah, gedik, mengada2 and macam2 lagi la perangai dia aku tak suka.. lau le aku dapat lari or tebang seperti burung.. ingin aku berbuat demikian.. (sempat lagi berangan2 padahal tengah geram nie).
       Berbalik kepada cerita si mamat nie tadi.., (yang aku tengah geram nie mamat bukan minah.. ) dia nie over sangat la.. semua benda nak yang mahal2.. bagi aku le klau dah harga melambung tinggi tu kualitinya sama dengan harga yang rendah better aku beli yang harga murah sikit. Sama jugak.. tak yah le nak bangga2 dapat beli barang yang mahal padahal hari2 sengkek.. Memang tak dapat nak terima sikap dia nie.. Bukan apa aku ni nak merepek tak tentu pasal kat dalam blog nie.. aku nie kira berfikiran waras lah kan.. Satu je aku nak Si mamat nie buat. and fikir " Bertindak menggunakan akal bukan emosi semata2" dek kerana sikap yang suka bermegah2 tak ke mana benda tu.. bukan orng respect pun kat kita.. mengata lagi ada.. Try lah fikir.. mana lah tau si mamat tu terbaca coretan aku dalam blog aku nie.. boleh dia renung2kan sikap dia tu dan selamat mengamalkan berfikiran secara bijak dan cerdas.. Lau tak cerdas2 gak, aku sarankan pagi2 tu minum air suam + sedikit garam untuk mencerdaskan otak.

Agak2nya cam nie muka aku tengah geram kot.. (cute tak? terperasan sikit.. haha.. nak coolkan hati tengah geram)