Saturday, March 31, 2012

Dont break my heart...

Angin sepoi2 membelai lembut rambutku..tika ini hatiku seakan2 kosong tanpa sebarang perasaan yang menyinggah.. apakan daya, aku sendiri dalam dilema.. kenangan silam kembali menerjah kotak fikiranku.. Perlukah ada keajaiban yang berada di dunia ini untukku? perlukah?.sedih mengenang nasibku.. takdirku.. dan kenangan ku.. Jika di beri pilihan.. sanggup aku tidak mengenalimu daripada aku menangguh siksa  berjauhan darimu.. Pernah dulu ku katakan..bahawa aku sememangnya memerlukan dirimu.. memang benar, aku sendiri tidak pasti dan tidak dapat ku bohongi perasaan ini.. Pasrah aku dengan takdir ini.. Ya Allah.. Engkau berikan aku kekuatan untuk aku menjalani hidup ini dengan sebaiknya. Sesungguhnya apa yang terjadi ada kebaikan nya.. ada hikmah disebalik kejadian ini.. tapi aku..aku sendir tidak dapat menerima kenyataan berjauhan dengan mu.. mengapa perpisahan terjadi di antara kita??.. mengapa??


P/S: Kita mengambil masa yang singkat untuk jatuh cinta pada seseorng tetapi memerlukan masa yang lama untuk melupakannya..