Thursday, April 12, 2012

Penantian satu penyiksaan

Penantian satu penyiksaan.. Satu ungkap kata yang penuh dengan makna.. Jika penantian kita itu adalah berita baik.. ia meupakan satu penantian yang bermakna dalam hidup. Berbaloi menunggu.. Dan jika ia boleh meruntum jiwa.. Ia merupakan Penantian satu penyiksaan..
Seperti aku sekarang..2 hari bagaikan 2 tahun aku menunggu untuk satu keputusan mu.. Sesungguhnya apa yang ada dalam hatiku mmg tidak dapat di luahkan dengan kata2. Aku tahu, sukar untuk engkau membuat keputusan. Engkau telah memberi pengharapan pada seorng yang bakal muncul dalam hidupmu dan begitu sukar untuk engkau menolaknya lagi.. Aku faham itu..Dan begitu juaga aku.. Sukar untuk aku melepaskan mu kerana hati aku tidak dapat menerima seseorng dalam hidup ini lagi bukan kerana si dia menolak ku.. tapi jika aku menerimanya. aku seperti menipu diri ku. Dengan ini aku sendiri akan mendengar keputusan darimu..
Harap engkau membuat keputusan dengan betul. Aku terima semua ini dengan redha.. sesuangguhnya tiada yang dapat mengembirakan aku selain melihat insan yang tersayang gembira memilih kehidupan nya.. Akan aku sematkan ke dalam sanubariku kenangan2 kita bersama.. Aku dapt rasakan engkau akan memilih jalanmu sendiri untuk memilih dia yang bakal membahagiakanmu.. Terima kasih.. Aku sentiasa menyanyangi mu seperti mana engkau pernah menyayangiku dahulu..


Pemberian mu ini amat bermakna dalam hidupku..izinkan aku meyimpanya untuk kenangan kita..